090813

hejhej , nu var det ett tag sen igen , är inte så bra på att uppdatera, men men, har varit lite mkt nu , har sovit i rosannas stuga med tjejorna det var riktigt kul :D och snart börjar skolan igen , det ska faktist bli kul den första veckan men sen blir allt som vanligt igen stress panik och massa prov, det gillar vi inte alls . sommaren har varit bra ! bara att allt har gått så himla fort! det har bara rullat iväg , sen är jag sur för matchen igår det gick verkligen jätte dåligt och alla var jätte dåliga men vann ju ändå med 5-0 det var sämsta matchen på flera år faktist, pinsamt fan ju ! och jävla cp domare med ! aja skitsammma jag lever ju . nu har jag tröttnat på denna jävla sommaren , hatar sverige vill tillbaka till värmen i italien , då blir det solarium året ut ! ;) träning ikväll, spelar match på lördag klockan elva på vitalavallen mot hultsfred kom och titta :) jag är helt pank med längtar tills barnbidraget! klart slut varulvsyjut ! :) bilden bjuder jag på ;)






// Ellen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0