farmville!

hejhej idag har jag typ inte gjort så mkt hade slöjd på morgonen men var typ bara med i en kvart för jag skulle till vitala sen pångt möte, sen var det skolfoto som gällde igen med elevrådet och jag, markus och erik får en egen sifda i skolkatalogen riktigt stolt faktist :) men nu har jag typ suttit och pluggat jättelänge , 40 glosor tyska + 10 fraser + text, två sidor kemi matte läxa och lite till . men tog en paus och var ute och sprang några kilometrar måste ju träna inför skoljoggen ju! :) sen har jag ju spelat farmville man blir fan beroende som fan ! och jag har faktist levlat till 7 :) stolt, haha jag suger på det men bättrar mig , sen var jag med oskar efter skolan en stund med , man hinner med mycket på en dag om man bara vill, men nu ska jag duscha, äta , plugga kolla min farmville sen sova, godnatt alla blogg nördar ,:P <3





min hobby hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0