lost in vetlanda

Igår så hängde jag med eve hem, det var kul sen åkte vi till stina som hade grillfest, det var jättemysigt och god mat och massa snack, fast sen på kvällen när jag skulle åka hem åkte vi och lämnade av eve med. sen hade pappa skrivit till alla hampus kompisar typ och frågat var hampus var då hade alla sagt att han var hos en frida,pappa trodde hon bodde i bäckseda vilket hon gör då åkte vi till bäckseda och åkte runt senfick vi fridas nummer o pappa ringde då sa han att han var hos johanna så då hade vi åkt runt hela vetlanda i en timme så var han i huset gämte hos stina :( så jävla onödigt ! nu har jag precis ätit frukost, ska dela in reklam om en liten stund det var väldigt mkt så det kmr bli tufft.. ikväll ska jag nog träffa tjejorna kanske tälta  ? :) hoppas det iaf  :) ! ha det bra  // ellen 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0