210209

Hejhej idag har jag spelat handboll mot sävsjö förlorade med 17-13 men vi ledde faktist med 9-8 i första halvlek :D nu har jag bladat lite reklam sen blir det bara att dela ut den med och jag väntaaaar på att one tree hill ska ladda klart men ngt possitivt är ju melodifestivalen ikväll! :D nu vet ni vad jag ska göra idag eller har gjort:D pusspuss<33

Bilden bjuder jag på :D





Hejhej idag har jag spelat handboll mot sävsjö förlorade med 17-13 men vi ledde faktist med 9-8 i första halvlek :D nu har jag bladat lite reklam sen blir det bara att dela ut den med och jag väntaaaar på att one tree hill ska ladda klart men ngt possitivt är ju melodifestivalen ikväll! :D nu vet ni vad jag ska göra idag eller har gjort:D pusspuss <33

Kommentarer
Postat av: erik

min keeps(Y)

2009-02-22 @ 20:13:06
URL: http://erikbexell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0