220209

Hejhej idag har jag spelat handboll mot hallby sääääääääääämst förlorade igen med 27-10 ! imorgon blir det prao hos daniel i kyrkan kulkul han kmr mörda mig till massa jobbiga saker jag lovar ! :D sovmorgon till elva imorgon med as gött ;D och nästa vecka så blir det vitala el ;) bajsmajs syns imorgon <33


Hejhej idag har jag spelat handboll mot hallby sääääääääääämst förlorade igen med 27-10 ! imorgon blir det prao hos daniel i kyrkan kulkul han kmr mörda mig till massa jobbiga saker jag lovar ! :D sovmorgon till elva imorgon med as gött ;D och nästa vecka så blir det vitala el ;) bajsmajs syns imorgon <33

Kommentarer
Postat av: erik

ellen!! den bilden är vår hemlis jue;)

2009-02-24 @ 17:13:52
URL: http://erikbexell.blogg.se/
Postat av: emilia nilsson

wuhuuhu, shalalalalaala!

inte visste jag att tjäder hade blogg :D

2009-02-26 @ 11:08:00
URL: http://eemilian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0