hemmdag :)

hejhej det har inte blivit mkt skrivande denna helg, har inte haft tid helt enkelt, discot blev ganska lyckat till slut med 300 pers, i slutet hade jag jätte ont i magen o satt o tittade på alla som dansade men sen kom Jesper och gjorde mig sällskap :) igår var jag med alla sötnötar o amanda o natta det var kul det med för erik hade damp, nu har jag precis varit ute och sprungit en runda, det blev en kvällsrunda på knappt 5 km kändes riktigt gött :) hade typ dubbelt så bra kondis än vad jag trodde, nu är jag ny duschad och klar och har gjort tyska läxan och allt utom idrotten men den får jag göra imorgon på morgonen.. Nu ska jag sitta vid datan ungefär en halvtimme sen blir det att sova.  Just det jag har delat ut reklam med haha! skojskoj. Ha det bra så kanske vi ses imorgon :) <3






edina är söt och vi älskar henne    (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0