klassvandring

godmorgon :) idag är jag glad förutom orienteringen som gick piss idag på morgonen fick damp för jag bara irrade runt så när jag kom tillbaka sa jag till ida jag ska aldrig mer orientera gav kartan till henne slängde den där lappen man stämplar i och gick utan ett ord haha fy fan vad coool jag är :D  imorgon är det ute dag och det gillar vi för jag ska sitta i ett tält med erik på´en station och plugga o grilla marsmellows vid över ett värme ljus känns ganska gött ändån  :) massa plugg klipp lugg o fixa din glugg med räls och köp en fin päls :) glömde säga att helgen var också kul massa mys med tjejorna hos suzanna och idag fick jag mitt moped kvitto så idag kör jag HELT LAGLIGT :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0